luni, 21 iunie 2010

Pe locuri,Fiti gata,Roadeti!!!



Soooooooooo...mai sunt...13 zile.13 zile pana aflam rezultatele,pana afla fiecare tampit unde a intrat.13 zile in care eu [si sigur nu sunt singura] o sa-mi rod unghiile [a se citi pielitele de la unghii:))] pana o sa dau de falange:)) [oase,ba,oase].

Si acum ma gandesc la ce o sa se aleaga de saraca mea manichiura mov :)))..

In concluzie,de azi [pt ca azi am completat optiunile] incepe oficial pentru mine maratonul de ros.

Urati-mi succes si sa speram ca o sa merite sa arat ca corpse bride atunci cand ma duc sa vad unde am intrat eu si unghiile mele ciopartite :-s

Un comentariu:

  1. eu sincer nu am nici un stress dar succes cu rosul unghiilor[ a se citi pielite] nu imi pasa nde intru adica siu ca nu o sa intru in creanga asa ca....

    RăspundețiȘtergere