luni, 7 iunie 2010

La sfarsit de eră...generală?:))


Da,pentru ca este sfarsitul unei ere.Era scolii generale de care pana acum cateva zile eram mai mult decat fericita sa scap.Acum sunt si mai rau.Au fost 8 ani.8 ani in care am plans,am ras,m-am schimat [nu,nu ma refer la haine] si nu m-am ales cu nimic :-j.8 ani prin care am trecut ca rata prin apa :)).

Si pot sa afirm sincer ca nu-mi pare rau ca se termina.Stiu ca toata lumea se jelea banchet si la un moment dat am inceput si eu,dar e o mica diferenta.Eu plangeam de fericire ca scap :)).Totusi,hai sa nu fiu ipocrita.O sa-mi fie cat de cat dor de colegi,atmosfera,pana si de profi [mai ales de dirigu'  si de profa de geogra:>] ,dar sunt sigura ca o sa-mi treaca repede.

Mai am festivitatea de premiere la care trebuie sa "inmanez cheia scolii" [ca ,vezi Doamne, mare chestie ce inseamna cheia aia nenorocita :-j ] ,dupa care......vacantaaaaaaa!!!!

Sper ca noua "eră" in care voi intra de la toamna va fi mult mai interesanta decat cea pe care o las in urma [repet,fara nicio parere de rau ;)) ]...

[poza:8B ;))]

2 comentarii:

  1. vai raluca ma dezamagesti profund :| cum sa nu ti la clasa ta .urat,urat! nici nu vreau sa te aud
    keep gonin' girl:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Xim,nu am zis ca nu tin la clasa mea.Intr-un fel tampit,ciudat,inexplicabil,tin la toti colegii mei :)) [ma rog,fostii mei colegi acum].
    Pur si simplu nu imi pare rau ca se termina scoala..I want something else :D

    RăspundețiȘtergere