vineri, 9 iulie 2010

Moments of happiness :)


De ce?Pentru ca sunt intr-o stare ciudata pe care o iubesc si o urasc in acelasi timp.Pentru ca,paradoxal,ma simt mai bine ca niciodata.Pentru ca sunt blonda.Pentru ca nu m-am mai simtit asa de mult.Pentru ca nu e la fel.E chiar mai bine.Pentru ca am realizat in sfarsit cat de geniala va fi vara asta.Pentru ca nu vreau sa ma cert cu tine[o sa-ti dai tu seama:D].Pentru ca simt ca o sa te iubesc mult.Pentru ca ti-am spus ca te-ai imprietenit cu o tampita.Pentru ca o sa te bat la cap sa citesti postul asta:)).Pentru ca imi pare rau ca a fost sa fie asa.Pentru ca totusi nu ne-am certat.Pentru ca probabil oamenii ma injura pt ca nu inteleg ce scriu.Pentru ca va am pe voi.Pentru ca sper.Pentru ca sunt fericita si punct. <3 ^^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu