miercuri, 12 mai 2010

And a cup of tea,please.Blueberries! :)


 


Stiu ca nu am mai scris de mult.Nu,nu sunt moarta,sunt clasa a 8a,adica  mult mai rau :)).










A fi clasa a 8a = examene.teze.examene.teze.mate.romana.geogra.istorie.etc.[P.S.(pt prosti):ultima nu-i materie]

Oficial,azi am dat ultimul examen,la matematica.A fost simplu.Am facut ok si am gresit ca o cretina la ce era mai usor,facand perfect chestiile grele,as usual :).

In concluzie,eu nu ma mai duc la scoala.Am dat examenele.Am note la toate materiile.Intru in Viteazu.Ma mai duc la examenul de intensiv.Daca il iau,inseamna ca nu sunt chiar atat de toanta pe cat credeam.Daca nu,asta e.:))

Ok,aia era doar o fantezie de-a mea.Ma duc la scoala.[Fi'r'ar a dracu':)].

So,what's waiting for me now?That's right! Tea,blueberries,strawberries,coffee,sunsets,smiles,fun,green dress,Germany,Black sea,beach party,and maybe,some love..:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu