sâmbătă, 20 martie 2010

It didn't..[yet]


Am crezut ca,fiind primavare,soare,cald,bla bla, voi sta afara,voi rade,ma voi distra..

Nu a fost asa.Nu am stat afara cu prietenii,nu am ras,nu m-am distrat.Mi-a fost somn...si atat.

"E doar astenie de primavara"

Ei,draci!Chestia asta nici macar nu exista.Au inventat-o oamenii intr-un moment de lene "profunda" si stupizenie incurabila.

Ma rog,nu stiu nici eu ce este,deci puteti sa ziceti probabil ca sunt putin tampita sa resping o ipoteza,neavand alta mai buna..Dar stiu ca nu e nicio astenie de primavara.Nu am avut si nici nu cred ca o sa am vreodata asa ceva.

In sfarsit,singurul lucru bun care mi s-a intamplat a fost ca am ajuns sa cunosc mai bine unele persoane si chiar ma bucur de asta.Am invatat sa nu mai trag concluzii pripite bazandu-ma pe spusele,uneori fictive, ale celorlalti.

I thought spring will bring my life back to normal.It didn't..Maybe my life is normal.It's just a little bit different,that's all..I guess..


Un comentariu:

  1. ei bine ai dreptate astenia de primavara NU EXISTA e doar o alta scuza jalnica a oamenilor pentru a putea da vina(din nou) pe natura pentru felul incare se simt. Natura nu le-a facut nimic. Ar trb sa se trez si sa vada realitatea

    RăspundețiȘtergere